Malé poohlédnutí za 17. ročníkem, ztráty a nálezy

27.07.2015 21:50

Jen pár slov k 17. ročníku.

Byl jsem velice mile překvapen a zároveň trochu zaskočen velkou účastí. Maximální nejvyšší počet závodníků v předchozích ročnících byl 75. Letos se toto číslo navýšilo na 78 (s tím jsem tak nějak počítal), ale že bude takový zájem o štafety bylo pro mne docela překvápko. 14 štafet je docela solidní účast (čekal jsem tak max. 8 :o). Z toho důvodu se bohužel musel odložit start. Nebyli jsme schopni ten nával za včas odbavit a odprezentovat  - za to bych se chtěl omluvit. Ale beru si z toho ponaučení do dalšího ročníku a doufám, že to příště již dáme bez problémů.

Počasí nám opět přálo - předstartovní deštík pročistil vzduch a nebylo ani takové horko jako minulý rok.

 

Po závodě zde opět zbylo pár věcí. Kdo je postrádá, dejte mi vědět a nějak si je předáme-

Cyklistická přilba Uvex

Sportovní modré tričko se sloupnutým číslem za krkem

Malý bidon od Nutrendu

2 větší a jeden malý ručník

a boty Asics černo zlaté barvy.

 

Jinak jsou lehce dodělané výsledky tak na ně znovu koukněte - ale na pořadí se nic neměnilo.

 

Budu rád za každou zpětnou vazbu od vás.

Díky a příští rok opět na viděnou - a nezapomeňte vzít i své kamarády a kamarádky :)