19. ročník je za námi

25.07.2017 15:16

Konečně jsem se dostal k napsání pár slov o 19. ročníku Všerubského železného muže. Před závodem jsem nevěděl, kolik účastníků mohu očekávat. Nebyl jsem si jist, zda změna termínu na neděli neodradí závodníky. Na účasti se to ale neprojevilo a 61 předem přihlášených závodníků slibovalo pěknou účast. Jsem velice rád, že se většina z vás přihlásila předem, protože nám to usnadňuje odbavení závodníků u prezentace. Počet jednotlivců se nakonec zastavil na čísle 67 a štafet bylo v letošním ročníku 9.

Celkovým vítězem se stal nováček našeho triatlonu Luboš Kárník z PINKTEAM, který před týdnem skončil na třetím místě na Roupovském triatlonu – u nás si jistě spravil chuť :). Na druhém místě se umístil Ondřej Janeček. Na třetím místě byl Jan Tajč, který si oproti loňskému výsledku (v loňském roce mu těsně uniklo vítězství) o 3 min polepšil čas. Ale i letos byli lepší borci.

Rád jsem opět po roce viděl „stálice“ našeho triatlonu. Jsem velmi rád, že se k nám pravidelně vracíte zazávodit si a poměřit síly. Doufám, že takových stálic bude přibývat.

Mile mě překvapila i účast německých triatletů, kterých závodilo 14.

V příštím roce nás čeká 20. ročník VŽM. Určitě přijeďte. Máme v plánu udělat to ve velkém. Tak ať tu dvacítku oslavíte s námi. Možná si to opět vyžádá malou změnu termínu – pravděpodobně o týden dříve (snad se domluvíme a poladíme s okolními závody, aby se nic netlouklo).

Ještě bych se rád pozastavil nad chováním některých přihlížejících, jejichž chování nemohu a asi nepochopím. Po vyhlášení a vydání cen VŠEM závodníkům se někteří přihlížející (které naštěstí neznám a ani se s nimi neráčím seznámit) vrhli na zbylé ceny a začali je rozebírat. Sakra lidi, co to s vámi je? Dokážete si představit, jakou práci dá v dnešní době sehnat tolik cen? Já si každý rok dělám starosti, aby byla cena pro každého závodníka. Už se stalo tradicí, že ve Všerubech dostane cenu každý železný muž či žena, nerad bych to po letošní zkušenosti měnil.

Děkuji za spolupráci i 45 lidem, kteří se jako tým pořadatelů (prezentace, časomíra, občerstvení na trati i po závodě, zabezpečení trati, fotodokumentace) postarali o hladký průběh závodu.

Příští rok na viděnou se všemi, kteří si chtějí zazávodit a poměřit sílu s ostatními triatlonisty.

A bude to ve velkém :)

 

Jiří Beran

ředitel závodu